fredag 2 november 2012

Världens bästa fredag

Lycka är att komma hem till ett hem, ja för alla har inte det! Det är mycket vi tar förgivet i livet.
Hälsa ,hem,kärlek och vänner.

Att uppskatta vardagen och det man mer är mitt mål.

Lite som ett mantra :
- jag kan flyga jag är inte rädd,

Mitt är nu
- jag kan slappa jag behöver inte stressa.

Detta mantra kan tydas på många vis.
Jobbhets, städstress, mm.

Familjens fredag blev: inställd träning för mamma, pappa behövde det mer.

Stellan och mamman drack kaffe på Ica Viksjö och handlade Fredagsmys iform av ostar.
Pappan överraskade med vin!!!

Puss familj och vänner!
Ps. Den håriga mannen på bilden är våran inneboende mobbo Philip aka DJ. Blixten

1 kommentar:

  1. Så sant,många fina tankar.Så himla mysigt kort på Stella o morbror! Pussar o kramar till er alla <3

    SvaraRadera