torsdag 24 januari 2013

Livets sega dagar

Idag jobbar jag mitt längsta pass på veckan. Från 8-18,30 sååå piss tungt så ni anar inte. Lägg därtill att tuss sover när man kommer hem samt att alla andra går ut och käkar lunch medan jag sitter inne med min matlåda :( visste du att du har tuuuuuusen lappar att spara om man tar med sig egen matlåda varje dag?! Den som spar han har! ( dagen innan löning =0kr )

Hursomhelst Stella går på dagis och jag hämtar nästan varje dag. I början av veckan sa hon inget när jag lämna.
Men nu kommer darrande läppen fram !! Inte att de gör ont utan frågan om hur ofta hon e lite nere under dgr.

Blå tomtarna som avdelning känns sjukt bra. Trevliga fröknar , gulliga barn och trevliga föräldrar!

Nästan glömt att säga! Stella har nu fått 2 av sina hörntänder för de som är intresserade inte konstigt att hon gregglat som ett vattendjur :)



1 kommentar:

  1. Allt är så nytt i början med många känslor både för er o Stella, konstigt vore annars. Tänk sen i sommar när semestern kommer och du kan se hur mycket pengar ni sparat på att ta med matlåda. Puss o kram till världens bästa föräldrar och världens underbaraste Stella ����/ mormor

    SvaraRadera