onsdag 11 september 2013

Ett livsviktigt beslut då mitt mamma hjärta blöder!

Idag läste jag att en flicka bortgift vid 8 årsåldern dog på bröllopsnatten pga Inre skador som uppstått av sexuellt umgänge.

Jag kan inte vända kinden till och må illa åt alla dessa sjuka beteende , vad händer i världen?! Vet vi inte bättre ?! Joo vi gör men vad gör vi åt det? Joo mår illa och blir upprörda tills vi stänger tidningen. Jag har gjort samma sak men nu får de vara nog. Vi måste börja göra någon skillnad.
150 kronor i månaden räcker till mycket.
Om vi inte kan undvara denna lilla peng till ett annat barn i världen speciellt en flicka blir jag riktigt orolig hur vi prioriterar!

Så sagt och gjort . Nu är vi faddrar!
Detta skriver jag då jag hoppas att även ni tänker till vart ni vill göra skillnad ,alla har vi råd att göra nåt.
Om det är 1 gång i månaden eller 1 gång per år!

Kram


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar