lördag 18 januari 2014

Andetagen i mörkret

Ligger brevid Stella som nyss somna ,tog dock 40 min att sövas idag. Vi passar på att övernatta i Knivsta hos farmor o farfar , å här är allt så roligt så sömn hinns inte riktigt med. Stella snackar sönder öronen just nu. När vi väl ligger i mörkret o ska sova frågar hon om allt o inget som varit under dagen. Var är hackspetten mamma?! Är du arg mamma? Varför dricker du vatten? Osv. Detta är ju hur underbart som helst men det blev till att sova själv då jag nu inte orkar upp från sängen. Trots dagen middagsvila på 2 h.

Måste jag nämna att magen är mätt och glad idag efter ett intag av Sveriges godaste pizza som kommer ifrån grekens i lilla Knivsta :)

Som vanligt blir inläggen lite hip som hap men de e lite så allt är för tillfället.

Vi lever i kompromiss i våran familj. David säger tack för jackan trots delad ekonomi och jag hoppas på att få unna mig imorn då vi ska till iittala outlet. Vem vet vad mitt kök kan behöva:) Lovisa burfitt muggar tror jag😊




Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar